Blog Digitálního obchodníka

Filmové triky v e-mail marketingu

Filmové triky v email marketingu

Chcete zvýšit efektivitu Vašeho e-mail marketingu? Mám tu pro vás jeden jednoduchý trik, který jsem okoukal v televizi. Je to z kuchyně programových ředitelů a filmových režisérů.

 

Moc často to nedělám, ale občas se mi stane, že strávím večer u televize – většinou u nějaké kriminálky. Zrovna nedávno se mi stala taková veselá příhoda… Už, už to vypadalo že dostihnou hlavního padoucha a najednou z ničeho nic se na obrazovce objevily plenky Pampers následované životním pojištěním.

 

To jsou okamžiky, kdy se i flegmatik stává cholerikem a v hlavě se odehrávají neuvěřitelné pochody. Myslíte, že to trápení vydržím a počkám na pokračování? No samozřejmě, že ano. A úplně nejhorší je, když místo reklamy Vám rovnou řeknou… Pokračování příště, bejby.

 

To zase okamžitě googlim televizní program a plánuji si schůzku s pokračováním seriálu.

 

Ale vypněme televizi a pojďme řešit byznys

 

Filmový režiséři a programoví ředitelé velmi dobře vědí, jak přitáhnout pozornost. Udělejte to samé v e-mail marketingu.

 

Co třeba přidat do Vašich zpráv, věty tohoto typu:

 

V minulém e-mailu jsem Vám psal o _ _ _.

 

Vaše reakce pod článkem mě překvapily. Posílám proto odkaz ještě jednou > >

 

A na konci e-mailu můžete jen tak mimochodem, třeba do péeska, přidat: „V dalším e-mailu Vám ukáži, jak jsem za 2 měsíce vybudoval návštěvnost 100 lidí denně. Čekejte e-mail během 14 dní.“

 

Touto technikou zapojujete do hry 2 silné motivátory

 

Tím, že připomenete čtenářům, o co přišli minule, způsobíte v jejich hlavách pocit „ztráty“. A nikdo nechce o něco přijít. Stačí to šikovně napsat a čtenáři si začnou dávat větší pozor, aby jim něco neuteklo.

 

A tím, že naopak trošku poodhalíte, co čtenářům pošlete příště, zase vyvoláte pocit, kdy se lidé budou těšit, až jim to prozradíte úplně všechno. Zvědavost je jeden z největších psychologických motivátorů.

 

Využijte těchto technik ve svých e-mailech. Přímo se to nabízí u automatické komunikace, kde si texty můžete krásně naplánovat dopředu. Vytvoříte tak nekonečný příběh e-mail marketingu. A vaši čtenáři budou na další e-mail čekat, jak na odhalení hlavního padoucha v detektivce. ;-)

 

Dušan Souček

 

Tlačítko pro registraci do Digitálního obchodníka.

 

co-kdyz-je-to-jinak-dusan-soucek

facebook





Kontakty

Máte nějaký dotaz, stížnost nebo přání? Neváhejte nás kontaktovat.

Adresa

Digitální obchodník, s.r.o.

Pod Všemi svatými 603/40, Severní Předměstí

301 00 Plzeň

IČ: 03242455

Telefon

ČR: +420 733 595 818, +420 733 595 805
Voláte ze zahraničí? Neutrácejte. Pošlete SMS, zavoláme zpět.


2019 © Digitální obchodník - Všechna práva vyhrazena
Webdesign Webdesign, tvorba webových stránek - RTsoft s.r.o.
Zpět nahoru