Pravidelný úklid v e-mailových databázích není radno podceňovat. Nechcete mazáním kontaktů zmenšovat vaší tak těžce nastřádanou databázi? Hodí se říci, že v tomto případě je méně jednoznačně více.
Úklidem nejenomže zrychlíte odesílání, zlepšíte i doručitelnost a zmenšíte rizika označení jako spam. Ruku v ruce s těmito fakty jde i růst konverzí.
A jak začít?
Začít můžete třeba s odstraněním starých kontaktů z databáze, které více než půl roku nic nečetli a neotevřeli. Většinou se totiž jedná o e-mailové schránky, kterým e-maily od vás padají do spamu nebo jsou filtrovány do tzv. hromadných složek, kde už je nikdo hledat nebude.
Dalším krokem může být vyčištění od e-mailů, které se nedoručí a vrací se vám jako nedoručitelné. S tím souvisí i vymazání kontaktů, u kterých je zřejmé, že se nejedná o e-mailovou adresu konkrétní osoby, např. když se jedná o robota. Také je dobré promazat kontakty, u kterých je dlouhodobě hlášena plná kapacita poštovní schránky. Zde je vysoká pravděpodobnost, že takové e-maily už dlouho nikdo nepoužívá.
Už tedy víte, proč je v tomto případě méně rozhodně více? |
Nejnovější příspěvkyRubriky |
Máte nějaký dotaz, stížnost nebo přání? Neváhejte nás kontaktovat.
Digitální obchodník, s.r.o.
Pod Všemi svatými 603/40, Severní Předměstí
301 00 Plzeň
IČ: 03242455
ČR: +420 733 595 818, +420 733 595 805
Voláte ze zahraničí? Neutrácejte. Pošlete SMS, zavoláme zpět.