Moje první kroky v e-mail marketingu byly hodně veselé. Už si nepamatuji, co bylo tím impulsem, abych se do toho pustil. Nejspíše to bylo nekonečné hledání nových možností v marketingu. Jednoho krásného večera jsem přinutil svého programátora vyrobit registrační formulář na web a naplánoval si komunikaci.
Překvapení bylo, že lidé začali ten formulář doopravdy vyplňovat a moje databáze začala růst (2 – 3 kontakty za týden). O nějakém programu na e-mail marketing jsem neměl ani tušení, a tak jsem každé ráno strávil dobrou hodinku rozesíláním e-mailů na adresy, které se u mě registrovaly a ručně spadly do tabulky v excelu.
Takto mi to vydrželo cca 14 dní a pak jsem investoval do programu na e-mail marketing. To byl teprve krok do neznáma, ale vyplatil se. Dnes mám databázi, která každý den roste o 5 – 10 kontaktů a mám jistotu, že když odešlu e-mail, tak se vždy něco stane (přijdou objednávky, poptávky nebo jen reakce na sdělení, které posílám).
První kroky v e-mail marketingu…
|
Nejnovější příspěvkyRubriky |
Máte nějaký dotaz, stížnost nebo přání? Neváhejte nás kontaktovat.
Digitální obchodník, s.r.o.
Pod Všemi svatými 603/40, Severní Předměstí
301 00 Plzeň
IČ: 03242455
ČR: +420 733 595 818, +420 733 595 805
Voláte ze zahraničí? Neutrácejte. Pošlete SMS, zavoláme zpět.