Menu

Přehled nejčastějších chyb

Pavel Fara. Ve světě on-line marketingu se pohybuje několik let a podělí se s Vámi o to, proč to někomu nefunguje.
Jakých chyb se dopouštějí uživatelé, kterým Digitální obchodník nefunguje?

1. Spustí web a čekají, že to půjde samo.

Že na něj sami začnou chodit lidé a odevzdávat svoje e-maily. Tak přesně tohle nefunguje. Přehlížejí ten nejdůležitější a nejefektivnější postup, který zmiňuji ve svých návodech. „Kudy chodím, tudy trousím“. O čem v tom návodu mluvím? Každý den posbírejte v živém světě alespoň pět e-mailů a každý večer si je dejte do své databáze. Do roka budete mít v databázi při tomto postupu přes tisíc e-mailů.

2. Publikují pouze články z knihovny článků.

Nepíší svoje články a nevtisknou webu svou osobitost. Digitální obchodník poskytuje obsah v podobě článků, aby Vám pomáhal v začátku. S postupem času mu ale musíte vtisknut svou jedinečnost. Vyhledávačům se nelíbí weby, které mají stejný obsah a nebudou Vás zobrazovat ve výsledcích vyhledávání.

3. Nedělají e-mail marketing.

Je potřeba se Vašim zákazníkům připomínat pravidelným e-mail marketingem. Občas je tedy nutné poslat hromadný e-mail (s radami či tipy týkající se problematiky Vašeho oboru podnikání) a také občas odeslat prodejní e-mail s výzvou k akci.

Naše služby

Mohlo by Vás zajímat

Pro naše klienty

Najdete nás na

YouTube