Menu

Přehled nejdůležitějších návodů

Pavel Fara. Ve světě on-line marketingu se pohybuje několik let a podělí se s Vámi o to nejlepší, co používá, co vyzkoušel a taky o poznatky, proč to někomu nefunguje.
Sám si je těmito postupy natolik jistý, že dokonce v některých vzdělávacích kurzech a on-line vzdělávacích balíčcích nabízí garanci vrácení peněz, pokud někomu nebudou tyto postupy fungovat.

1. Vtiskněte do webu svou osobitost:

Web Digitálního obchodníka má připravené k publikování články, které Vám zpočátku pomohou s vytvořením obsahu. Co nejdříve na něj ale začněte doplňovat svůj vlastní obsah.
Vyhledávače nemají rádi duplicitní obsah. Pokud nebudete doplňovat vlastní články, vyhledávače budou Váš web handicapovat. Z pohledu SEO je totiž duplicitní obsah jedním z nejkritičtějších míst. Doporučuji:
Během prvního roku používání zveřejněte alespoň dvakrát měsíčně svůj vlastní článek.
Vytvořte svůj vlastní e-book, který Vašemu návštěvníkovi pomůže vyřešit nějaký problém.

2. Občas pošlete "prodejní e-mail":

Doporučuji alespoň jednou za dva měsíce poslat “prodejní e-mail”. Nabídku, která končí výzvou k akci.

3. Vytvářejte si e-mailovou databázi:

Hodně obchodníků spoléhá na to, že jim databáze vznikne na webu. Moje zkušenosti ale říkají, že nejlepším způsobem, jak vytvořit databázi, je pravidelný sběr e-mailů z denního styku s lidmi kolem Vás. V návodech říkám této metodě “kudy chodím, tudy trousím”. Moje doporučení zní: Každý den získejte v živém světě alespoň pět e-mailů a vkládejte je do své databáze na webu Digitálního obchodníka.

4. Vytvářejte vlastní videa:

Video je jedním z velmi efektivních způsobů, jak přitáhnout pozornost na internetu. Vytvořte jednou měsíčně krátké video, publikujte jej na svém kanálu YouTube a vložte do něj odkaz na sledování Vašeho kanálu. Budete si tak vytvářet komunitu, která Vás začne sledovat.

5. Dejte odkazy na svůj web na co nejvíce míst na internetu:

Vyhledávače budou Váš web víc doporučovat ve výsledcích vyhledávání, když najde odkaz na Váš web i na jiných místech na internetu. Blogujte, přispívejte svými články do tématicky příbuzných webů a pravidelně dávejte odkazy na nově publikované články na sociální sítě.

6. Pracujte se sociálními sítěmi:

Založte si účty na sociálních sítích a pravidelně na ně přispívejte. Doporučuji alespoň jednou týdně a střídat krátké posty s výzvou k akci, videa, obrázky a odkazy na vlastní články na Vašem webu.

7. Zařaďte do svých obchodních aktivit nové postupy:

Úspěšní obchodníci se řídí novými obchodními postupy. Ve spojení s Vaším webem Vám nové techniky pomohou ještě více zvětšit Vaší databázi. Co mě nejlépe fungovalo a dodneška funguje? Pořádání seminářů pro veřejnost. Alespoň jednou za dva měsíce uspořádejte seminář pro veřejnost.

8. Sbírejte reference:

Pravidelně si říkejte svým spokojeným zákazníkům o reference, získejte souhlas s jejich zveřejněním a publikujte je na internetu. Doporučuji každý měsíc získat a zveřejnit alespoň deset referencí. Když to budete dělat pravidelně, budete mít do roka přes sto referencí. A to už něco znamená.

9. Pořádejte vlastní webináře:

Přitahujte pozornost svých budoucích zákazníků moderními nástroji. Mně samotnému tento způsob setkávání v digitálním světě přivedl řadu nových zákazníků. Moje doporučení: Udělejte alespoň jednou za dva měsíce webinář pro veřejnost.

10. Propojujte obchodní aktivity v obou světech:

Jaké světy mám na mysli? Digitální svět a živý svět. Možná jste si všimli něčeho podobného taky. K digitálnímu světu a k internetu má řada lidí vyhraněný postoj. Ten první říká: „Internet nepotřebuji“. A ten druhý: „Rozjedu to na internetu a moje obchody poběží samy“. Moje zkušenosti říkají, že oba postoje jsou špatné. Správnou volbou je propojovat obchodní aktivity v živém a digitálním světě. Namíchat správný poměr aktivit v obou světech. Mít otevřené oči pro nové příležitosti a do všeho vtisknout svou osobitost. Tudy vede cesta v informačním věku. Ať už děláte finančního poradce nebo obchodujete s čímkoliv jiným.

Naše služby

Mohlo by Vás zajímat

Pro naše klienty

Najdete nás na

YouTube